Brev:
Opkast?
25. august 2009
Alder:
7 mdr.
Opkast?
Hej kære Helen.
Tusinde tak for dit forrige råd. det var en rigtig god hjælp.
men nu står jeg igen lige og mangler en vismand, nu jeg ikke ved hvad jeg skal stille op.
Jeg har snakket med min egen sundhedsplejeske men synes ikke jeg får den hjælp jeg behøver.
Mine drenge er nu 7½ mdr. og de har indtil nu fået risgrød eller hirsegrød til frokost og kartoffelmos/gulerod til aftensmad. derudover mælke erstatning. så fik jeg besked på at de nu gerne må begynde at få lidt tykkere føde. lidt kød og jeg skulle ikke længere blende kartoflerne men mose dem, og give dem lys kød og havregrød.
Men det er nu forsøgt, men de laver kraftige opkast bevægelser begge to og så spytter de det ud. de kan ikke synke det og de tygger ikke rigtig på det. men min ene dreng har kastet al sin mad op de to sidste dage når vi prøver med kartoffelmosen som vi plejede, som om han ikke kan kapere det. og det er bare hele maven der bliver tømt. det bryder jeg mig ikke om.
Prøvede med lidt torskerogn som jeg havde fået anbefalet, men de ville ikke tykke i det og spyttede det bare ud igen, den ene kastede så voldsomt op. og det var jo ikke lige hensigten.
så... hvad skal jeg stille op med det to, skal jeg bare køre på med den lidt fastere føde. eller skal jeg droppe det igen for en tid. det virker også som om at de er træt af den anden ske grød at den er blevet for kedelig. men et eller andet skal jeg da have i dem...
Håber du kan finde mig en smugle klarhed.
Mange hilsner
Tvillingemor